Я вперше працюю з вашою компанією. Розкажіть, як все відбувається.

1. Коли починаються роботи над проектом?

2. Що необхідно зробити для підписання договору на проектування?

3. Проектування яких систем входить в типовий договір?

4. На проектування яких систем потрібно укладати додаткову угоду до договору?

5. Які вихідні дані потрібні для виконання проектних робіт?

6. Які особливості проектування точок громадського харчування?

7. Які вимоги до дизайну стелі?

8. На що впливає розмір чарунки грильято?

9. Чи можна змінювати планування після виконання проекту?

10. Чи можна застосовувати для оздоблення стін, стелі декоративні матеріали (дерево, ДСП, пластик, матерію)?

11. Чи можна переносити пожежні шафи?

12. Навіщо ви мені прислали проект на узгодження? Хто його повинен узгоджувати?

13. Коли і як я отримаю проектну документацію?

14. Чи можна прискорити виконання проектних робіт?

15. Яка форма оплати робіт?

16. Я хочу оплатити, але у мене не має рахунку-фактури.

17. Що робити при втраті проекту?

18. Скільки коштуватимуть монтажні роботи?

19. Коли почнуться монтажні роботи?

20. Я заплатив вчора, чому роботи ще не почалися?

21. Які етапи виконання монтажних робіт?

22. Якою має бути будівельна готовність для початку наших робіт?

23. До кого звертатися з питань монтажних робіт?

24. Чи можливе фарбування вашого обладнання в колір стелі?

 

Я вперше працюю з вашою компанією. Розкажіть, як все відбувається.

Типовий алгоритм роботи із Замовником є наступним:

  • надсилаєте заявку та креслення приміщення (див. п.2, п.5);
  • протягом 1-2 робочих днів отримуєте договір на виконання робіт з коригування проектної документації (див. п.2 в);
  • розглядаєте, за необхідності погоджуєте зміни з нашим юристом, підписуєте, передаєте нам (див. п.2 г), оплачуєте вартість проектних робіт (див. п.15, п.16);
  • протягом 10-20 робочих днів отримуєте на погодження електронну версію проекту (див. п.12);
  • розглядаєте, за необхідності погоджуєте зміни з нашим проектним відділом, підтверджуєте;
  • протягом 1-2 робочих днів отримуєте проект (в паперовому вигляді) та акти виконаних робіт (див. п.13);
  • підписуєте акт виконаних робіт, передаєте нам наш екземпляр акту, оплачуєте роботи (див. п.15, п.16);
  • протягом 2-3 робочих днів отримуєте на узгодження кошторис на виконання монтажних і пусконалагоджувальних робіт;
  • розглядаєте, за необхідності погоджуєте зміни з нашим кошторисних відділом, підтверджуєте;
  • протягом 1-2 робочих днів отримуєте договір на монтажні і пусконалагоджувальні роботи;
  • розглядаєте, за необхідності погоджуєте зміни з нашим юристом, підписуєте, передаєте нам (див. п.2 г), оплачуєте вартість монтажних робіт (див. п.15, п.16);
  • протягом 10-20 робочих днів, в залежності від будівельної готовності, виконуємо роботи (див. п.19, п.21);
  • після виконання монтажних робіт отримуєте акт виконаних робіт, погоджуєте його з менеджером, підписуєте акт виконаних робіт, передаєте нам наш екземпляр акту, оплачуєте залишок.

 

Проект

1. Коли починаються роботи над проектом?

До виконання робіт приступаємо після отримання нашого екземпляра договору, підписаного з боку Замовника та креслень, погоджених з орендодавцем по розділу пожежної безпеки.

 

2. Що необхідно зробити для підписання договору на проектування?

а) заповнити заявку на сайті;
б) надіслати заявку разом із сканкопією документів на адресу:

  • ocean_rent@stc.kiev.ua – для Орендарів ТРЦ «Ocean Plaza»,
  • resp_rent@stc.kiev.ua – для Орендарів ТРЦ «Республіка»;


в) для прискорення початку робіт ми надсилаємо електронну версію договору на адресу, зазначену в заявці;
г) Замовник роздруковує договір, підписує і передає в офіс Виконавця, що знаходиться в адміністративно-офісній будівлі ПРАТ «НВП «САТУРН», розташованій за адресою: 03148, м. Київ, пр-т Леся Курбаса, 2Д.

 

3. Проектування яких систем входить до типового договору?

До типового договору входить коригування проектної документації з наступних систем:

  • система пожежної сигналізації;
  • система керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу);
  • автоматична система пожежогасіння (водяного спринклерного) та внутрішній протипожежний водопровід.

 

4. На проектування яких систем потрібно укладати додаткову угоду до договору?

Проектні роботи з наступних систем здійснюються на підставі додаткової угоди до договору:

a) автоматична система газового, порошкового пожежогасіння (виконується при появі серверної, електрощитової, компресорної);
b) системи гасіння кухонного обладнання (виконується для закладів громадського харчування при кількості посадочних місць ≥ 50);
c) системи протидимного захисту (виконується у наступних випадках:

  • зміни типу системи (з гравітаційної на механічну),
  • необхідності додавання в систему додаткового обладнання (організація складських приміщень площею ≥ 50 м2),
  • необхідності коригування положення блоку управління зенітними ліхтарями);

d) системи вентиляції (виконується при появі додаткових вогнезатримуючих клапанів);
e) диспетчеризація систем протипожежного захисту (виконується при здійсненні додаткових робіт з проектування системи/систем, зазначених вище в п.п. а-d).

 

5. Які вихідні дані потрібні для виконання проектних робіт?

Архітектурні плани і розрізи приміщення в форматі DWG із зазначеними вісями (літерними та цифровими), поверхом (відміткою), з правильною орієнтацією лоту щодо осей (цифрові осі йдуть по зростаючій зліва направо). На архітектурних планах мають бути вказані висоти перегородок, типи і висоти стель із зазначенням перепадів, розстановка світильників та іншого обладнання, що встановлюється на стелі.

Креслення повинні пройти узгодження з Орендодавцем. Підтвердженням узгодження є надання твердої копії або сканкопії дизайн-проекту з візою відповідальної особи на архітектурних кресленнях (не на титульному аркуші). Без узгодження роботи розпочинатись не будуть.

Креслення, виконані на іноземних мовах, розглядатися не будуть.

 

6. Які особливості проектування точок громадського харчування?

При наявності у точці громадського харчування ≥ 50 посадочних місць, необхідно здійснювати проектування системи гасіння кухонного обладнання.

 

7. Які вимоги до дизайну стелі?

Стеля в лоті повинна забезпечувати оптичну димопрозорість (докладніше див. тут) не менше 50%. Також вона повинна забезпечувати обслуговування сповіщувачів пожежної сигналізації, тобто бути легкоз’ємною або ж мати люки для доступу.

 

8. На що впливає розмір чарунки грильято?

На димопрозорість стелі і, відповідно, на кількість сповіщувачів пожежної сигналізації, встановлених на основній стелі і на грильято.

Стелі «грильято» зі світлопрозорістю 70% і більше, що встановлюються на відстані не менше 800 мм від зрошувачів автоматичної системи водяного пожежогасіння (спринклер), не розглядаються як перешкода для зрошування площі, яка захищається, і, тому, не потрібно опускати зрошувачі нижче рівня такої фальшстелі.

 

9. Чи можна змінювати планування після виконання проекту?

Можна, але коригування проекту буде здійснюватись за додатковою угодою за повторну оплату, а самі роботи будуть виконуватися після виконання зобов'язань перед іншими Замовниками.

 

10. Чи можна застосовувати для оздоблення стін, стелі декоративні матеріали (дерево, ДСП, пластик, матерію)?

Горючі матеріали для обробки повинні мати показник пожежної небезпеки не вище Г1, В1, Д1, Т2.

 

11. Чи можна переносити пожежні шафи?

При перенесенні пожежної шафи на відстань менше 1 м необхідно оплатити витрати по зливу води з системи, демонтажні та монтажні роботи.

При перенесенні пожежної шафи на відстань понад 1 м необхідно оплатити витрати по зливу води з системи, демонтажні та монтажні роботи. При цьому може виникнути необхідність у встановленні додаткової пожежної шафи.

 

12. Навіщо ви мені прислали проект на узгодження? Хто його повинен узгоджувати?

Це стандартна процедура. Ви або Ваш дизайнер повинні перевірити креслення і підтвердити свою згоду з нашим проектом по електронній пошті, або ж написати свої зауваження. Лише після Вашого підтвердження виконується випуск проектної документації на паперовому носії.

 

13. Коли і як я отримаю проектну документацію?

Термін виконання проектних робіт становить 10 робочих днів для лотів, площа яких менше 1000 кв. м і 20 робочих днів для лотів, площа яких становить 1000 кв. м і більше. Термін виконання робіт розпочинається з моменту отримання креслень, погоджених з Орендодавцем, і нашого екземпляра договору, підписаного з боку Замовника, Протягом цього терміну Вам буде виданий проект в паперовому вигляді та акти виконаних робіт. Проект та акти передаються уповноваженому представнику Замовника на підставі довіреності, наказу керівника або іншого документа, що підтверджує повноваження цієї особи, в офісі Виконавця з оформленням накладної про передачу.

 

14. Чи можна прискорити виконання проектних робіт?

У договорі зазначається максимальний термін. Як правило, роботи завершуються раніше. Роботи над проектами ведуться в порядку надходження вихідних даних і, поважаючи кожного Замовника, ми ні для кого не робимо виключення і не приймаємо в роботу поза чергою.

 

15. Яка форма оплати робіт?

Безготівковий розрахунок.

 

16. Я хочу оплатити, але у мене не має рахунку-фактури.

Рахунки не виставляються, оплата здійснюється згідно договору. В договорі зазначені реквізити для перерахування платежу.

 

17. Що робити при втраті проекту?

Повідомити про це нам, зробимо дублікат. Але варто врахувати, що повторна роздруківка проекту проводиться за додаткову оплату.

 

Монтаж

 

18. Скільки коштуватимуть монтажні роботи?

Вартість робіт можна буде точно назвати після виконання проектних робіт і складання кошторису. Кожен лот індивідуальний. Кошторис на виконання робіт буде відправлений Вам для узгодження. У разі виникнення обгрунтованих заперечень, Ви можете обговорити їх з нашим кошторисних відділом.

 

19. Коли почнуться монтажні роботи?

До монтажних робіт приступаємо після:

а) оплати проектних робіт;
б) підписання та повернення акту виконаних робіт з проектування;
в) узгодження кошторису і підписання договору на монтажні і пусконалагоджувальні роботи;
г) перерахування передоплати за монтажні роботи;
д) надання будівельної готовності в лоті.

 

20. Я заплатив вчора, чому роботи ще не почалися?

Нам потрібен час на закупівлю і доставку на об'єкт комплектуючих, а також на виконання підготовчих робіт.

 

21. Які етапи виконання монтажних робіт?

1-й етап - зварювальні роботи по автоматичній системі водяного пожежогасіння;
2-й етап - прокладка кабелю, установка баз системи пожежної сигналізації і динаміків системи оповіщування про пожежу;
3-й етап - установка сповіщувачів (виконується після завершення всіх великих робіт в лоті) і пусконалагоджувальні роботи по системам пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу.

 

22. Якою має бути будівельна готовність для початку наших робіт?

Повинен бути набраний каркас стелі, на підлозі відсутні покриття (плитка, паркет, ламінат і т.д.). Якщо ж покриття на підлозі встановлене, воно має бути захищене від попадання іскор, води, механічних пошкоджень.

 

23. До кого звертатися з питань монтажних робіт?

Після отримання оплати Вам буде повідомлено контакти менеджерів, відповідальних за виконання робіт по системам. Вони уповноважені вирішувати всі питання.

 

24. Чи можливе фарбування вашого обладнання в колір стелі?

Фарбування нашого обладнання (сповіщувачів, спринклерів і т.д.) заборонене.